Krzywy tył w BMW – poprawna kalibracja i układ pneumatyczny

Pytanie kierowcy BMW

Tył mojego BMW stoi krzywo. Różnica między prawą a lewą stroną wynosi 18 milimetrów. Kompresor jest sprawny i poduchy też. Po obciążeniu koryguje wysokość, ale różnica pozostaje. Po podłączeniu do komputera – zero błędów i czujniki są sprawne.

Czytaj Dalej

BMW z automatyczną skrzynią rusza dopiero po osiągnięciu wysokich obrotów – jak to naprawić?

Pytanie kierowcy BMW

Mam problem z automatyczną skrzynią biegów. Po wrzuceniu trybu „D” pojazd w ogóle nie rusza. W cieplejsze dni rusza i się zatrzymuje. Gdy auto pochodzi 7/8 minut na odpalonym silniku, to rusza normalnie.

Czytaj Dalej

Spalanie oleju powyżej normy w BMW 3 – co jest powodem?

Pytanie kierowcy BMW

Jestem importerem aut i mam problem z jednym klientem, który zakupił ode mnie BMW 3. Mianowicie klient twierdzi, że auto spała 1 l / 1000 km oleju. Auto jest użytkowane od 2007 roku.

Czytaj Dalej

Samoczynnie wzbudzany alarm w BMW – co jest powodem?

Pytanie kierowcy BMW

Od kilku dni po zamknięciu mojego BMW włącza się alarm. Dzieje się to minutę po zamknięciu, ale migają tylko światła awaryjne, bez sygnału dźwiękowego. Przetestowałem tę usterkę i jeśli ja tego nie przerwę, to zjawisko może trwać bez przerwy.

Czytaj Dalej

Czy trzeba podtrzymać zasilanie podczas wymiany akumulatora w BMW E63?

Pytanie kierowcy BMW

Chcę wymienić akumulator w moim BMW. Czy mogę podpiąć inny akumulator na czas wymiany? Chcę by samochód, miał zasilanie na czas operacji. Czy jest to konieczne? Nie chcę, aby samochód stracił ustawienia gdy wypnę go z prądu.

Czytaj Dalej

Czy panel klimatyzacji BMW musi być zakodowany pod konkretny model?

Pytanie kierowcy BMW

Jakoś czas temu wymieniłem panel sterowania klimatyzacją w moim BMW. Pytanie, czy należy go zaprogramować pod konkretny VIN samochodu? Nie działają mi elektrozawory – tzn. wydaje mi się, że sterowanie się z nimi nie łączy.

Czytaj Dalej

Używane auta elektryczne – co należy wiedzieć o serwisowaniu?

Auta elektryczne to logiczne następstwo tradycyjnych samochodów z silnikami spalinowymi. Znawcy tematu twierdzą, że historia zatoczyła koło, ponieważ pierwsze pojazdy samochodowe były wyposażone w silniki elektryczne. Jednak dalszy rozwój motoryzacji skierowany przez lobbistów paliwowych na silniki spalinowe, spowodował zapomnienie o wcześniejszych eksperymentach i doświadczeniach na wiele kolejnych dekad.

Czytaj Dalej

Problemy z zapłonem w MINI R56 – jak je naprawić?

Pytanie kierowcy MINI

Mam problem z odpalaniem mojego Mini R56. Gdy auto dłużej stoi na przykład rano, to nie zawsze chce odpalić za pierwszym razem.

Czytaj Dalej

Szerokiej Drogi na Święta 2019

Naszym klientom, współpracownikom i wszystkim kierowcom BMW życzymy smacznego i przyjemnego czasu z najbliższymi. Niech przejazdy będą w tym okresie bezpieczne i szybkie.

Czytaj Dalej

Niesprawny tempomat w BMW 5 – co jest powodem?

Pytanie kierowcy BMW

Problem dotyczy tempomatu (zwykłego). W trakcie jazdy (raz na jakiś czas) pojawia się błąd tempomatu – tempomat niesprawny. Błąd pojawia się niezależnie czy tempomat jest używany w danej chwili, czy nie. Po pojawieniu się ostrzeżenia na temat tempomatu brakuje jakiejkolwiek reakcji na próbę włączenia tempomatu.

Czytaj Dalej