Silnik w BMW nie zapala – czy uszkodzona jest pompa paliwa?
Pytanie kierowcy BMW
Ja mam taki problem, że auto zaczęło ciężej odpalać – po prostu musiałem dłużej trzymać na rozruszniku. Postanowiłem wymienić filtr paliwa i po wymianie filtra paliwa przejechałem 10 km i zgasiłem auto i za 10 min już nie mogłem odpalić. Tak stoi tydzień i nie wiem co dalej robić. Proszę o odpowiedź.
Problem dotyczył modelu E60 530d, ale zdarza się również w innych modelach.

BMW 5 E60
Odpowiedź serwisu BM Cars
Opisany problem może być związany z uszkodzeniem pompy paliwa. Bardzo podobne objawy są związane z uszkodzeniem innych podzespołów w układzie paliwowym np. czujnika ciśnienia, wtryskiwaczy.
Postawienie trafnej diagnozy wymaga przeprowadzenia pełnej diagnostyki samochodu. Zapraszamy do skorzystania z usług naszego serwisu.

Silnik w BMW 5 E60
Inne porady BMW związane z poruszaną tematyką
- BMW 525d problem z EGRem – błąd „System recyrkulacji spalin. Ilość powietrza za mała”
- Szarpanie skrzyni
- Blokujący się lekko pedał gazu

Silnik z BMW 328i F30 | By HLW [CC BY-SA 3.0]
Przeczytaj więcej porad i zadaj własne pytanie

Brudny EGR z BMW